luni, 2 iulie 2012

David Bellamy - Acuarele 1









9 comentarii:

  1. Frumoase fotografii ale unor tablori (acuarele) celebre. Să ai o zi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase imagini! O saptamana cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate acuarele! Îmi plac tare mult!

    O seară bună, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe picturile in acuarele, Melly draga.
    Nu am cunoscut artist si iti multumesc foarte mult pentru ca ne faci cunoscute lucrarile sale.
    O noapte linistita iti oresc, Melly draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. picturi extraordinare :)
    tare ce mi-au placut....

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca va plac si imi cer scuze ca raspund asa tirziu, insa am varuit casa si intru mai rar. De-acum o sa la pun incet la loc, bine ca am vazut-o varuita. E un adevarat haos, dar se merita!
    Va doresc o seara placuta tuturor si inca odata multumiri!

    RăspundețiȘtergere