luni, 3 iunie 2013

Dima Dimitriev








12 comentarii:

  1. Toate imaginile nu reflecta decat simplitate...frumusetea din lucruri simple si destul de comune...Preferata mea este cea cu cei mici care pescuiesc cu undeite improvizate
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-au placut lucrarile sale!
      Multumesc de vizita!

      Ștergere
  2. Ce inteleg eu, macii, iarba, apa inseamna totul.

    RăspundețiȘtergere
  3. toata lumea are maci numai eu nu-i gasesc!
    superbe lucrari! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. minunate pocturi! se simte caldura verii!! multumesc frumos pentru caldura care vine din tablouri si ma incalzeste putin! o saptamana plina de intamplari placute!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase picturile, Melly, vesele şi optimiste!
    N-am ştiut acest artist şi-ţi mulţumesc mult că ni l-ai făcut cunoscut!
    O seară minunată îţi doresc, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere