vineri, 4 octombrie 2013

Regal floral - Ewa Bartosik

 












11 comentarii:

  1. ce minunatii, ne-ai incalzit cu ele! superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac buchetele de toporasi...Trandafirii par lucrati in relief, are o tehnica aparte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tehnica de lucru cred ca e in cutit, iar toporasii i-am gasit si eu cei mai frumosi! :)

      Ștergere
  3. O, Doamne, bine zis "regal"!
    Multumesc, Melly, toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-au placut cel mai mult macii rosii,dar toate sunt foarte frumoase.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, cât de frumoase sunt! Îți mulțumesc pentru că ne bucuri sufletele cu aceste imagini!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce minunatii...as vrea si eu aceste fotografii...dar nu am sursa..superbe...mi-au incantat sufletul

    RăspundețiȘtergere