sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Jurnalul unei femei simple (26)

Azi (ziua, ora) - 16.11.2013 ora aproape 18.00
Afara ... încet, încet se întunecă.
In casa ... e linişte, beau un ceai răsfoind revistele preferate.
In bucătărie ... mirosul suav al ceaiului se amestecă cu cel al salatei de verdeturi.
Cu ce sunt imbracata ... haine de casă.
Citesc ... Reţetarul de la Neamt al pr. Iov Burlacu, care are trecut intre leacurile sale de la litera G si gândul.
"Gîndul - bun si tare ca ne facem bine, nadejdea în puterile trupului care va să biruie boala, credinţa în Dumnezeu şi in ajutorul medicului şi al medicamentelor sunt leacuri sufleteşti."
Sunt recunoscătoare pentru ... seara minunata de vineri, petrecuta la conferinta  Mostenirea spirituala a României! Merita mers! 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... plimbatul prin tîrguri. Astăzi am fost la unul handmade, de unde am cumpărat 3 mici ornamente din hartie, au un aer vintage. Imi plac mult!

Ceea ce aştept (sper) ... ma aştept la o perioada agitată până la Crăciun, dar sper sa o trec cu bine cu ajutorul Domnului.
Ce mai meşteresc ...  am reluat lucrul la Floricele.
Ascult ...  indragitele concerte pentru mandolina de Antonio Vivaldi. 
Cici ...era pe-aici si ea se juca pe sub masa, la picioarele mele.
Planuri pentru duminica ... la biserica si poate o plimbare lunga daca va fi vreme frumoasa.
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împartasesc: 

  Mai multe despre jurnal veti gasi la Taniusa
Sa aveti o duminică minunată!

18 comentarii:

  1. ca de obicei, jurnalul prezinta universul unui suflet gingas... foarte frumoase ornamentele ! si mie imi place sa realizez ornamente din hartie - dar nu asa de delicate ca acelea prezentate de tine!!! iti doresc o duminica cat mai placuta ca sa poti sa te plimbi linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. O duminică frumoasă şi ţie, dragă Melly! Liniştită, ca pagina ta de jurnal şi în acorduri de Vivaldi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. ¡Multumesc, Melly! Y un cordial abrazo desde Madrid.

    RăspundețiȘtergere
  4. Liniste, feminitate, bunatate. Asta degaja jurnalul tau Melly !

    Duminica placuta, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce seara frumoasa de sambata cuc eai si reviste si decoratiuni ca niste aripi de hartie. Si mei imi plac targurile de orice fel...O saptamana binecuvatata si plina de spor sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca deobicei cald si placut in casuta ta iar gindurile tale pline de liniste Un inceput de saptamina minunata draga Melly

    RăspundețiȘtergere
  7. multe duminici frumoase si luna decembrie linistita :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase sint decoratiunile! Nu m-as supara daca as avea si niste cercei asa mici! Si mie-mi plac tirgurile si abia ma abtin sa nu iau tot de acolo. Gasesti lucruri asa dragute si frumos personalizate. :) Neaparat sa ne pui o poza cu ele in brad!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu nu mai cumpar brad de ceva timp si-asa se despadureste ametitor de mult, insa le agat de lampa cu picior pe langa instalatie!
      Sigur ca voi pune si fotografii la momentul respectiv!
      Multumesc Amedeya!

      Ștergere